aSsAlAmMuAlAiKuM.....

aSsAlAmMuAlAiKuM.....

Followers

Friday, April 16, 2010

Frame Ayat-Ayat

Salam semua...alhamdulillah, n3 kali ni tentang frame ayat-ayat yang kalau nak cerita pun x delah apa sangat cumanya orang kata rezeki tu ada dimana-mana termasuklah frame ayat-ayat yg ada kat sini kebanyakannya adalah pemberian dari orang-orang tertentu. Sampaikan x ingat sapa yang beri tapi yang pasti...x yah ler beli lagi dah sbb dah dapat free...quite mahal gak kalau nak beli pun kan..

ini pemberian dari PAID Tampin (office lama husband semasa majlis perpisahan/perpindahan husband ke Seremban)...besau ni, 3 kaki panjangnyer..(ayat Kursi)

Ini pun sempena majlis perpisahan tapi x ingat pindah dari mana ke mana..(Doa Melihat Muka Dicermin)


yang putih tu dari Warga 21 RAD (Rejimen Askar Diraja)..ntah kenapa lak dapat dari depa, agaknya husband rasmikan function depa kot..x ingatlah. Yang sebelah kiri dari Majlis Tilawah Al Quran N9 dan yang kanan tu jer lah yang kite beli...hek..hek..(Ayat Kursi & Seribu Dinar)

Yang ini sapa bagi ha?? Ini paling awal terima dari orang tapi x ingat dari sapa...ermmm..layan je lah!!(Ayat Seribu Dinar)...arwah mak pesan...amalkan selalu ayat ni untuk menambahkan rezeki..

Orang kata henglish..henglish gak...tapi Islam dilupa jangan...betul tak??

No comments:

Post a Comment