aSsAlAmMuAlAiKuM.....

aSsAlAmMuAlAiKuM.....

Followers

Saturday, September 4, 2010

Salam Aidil Fitri


Asalamualaikum wbt....


Teringat masa zaman sekolah....pada bulan puasa..balik jer sekolah terus berebut-rebut pergi kedai sebelah sekolah semata untuk mendapatkan kad hariraya...Dulu orang jual kad sekali longgok dapat 10 keping..murah pulak tuh. Berkobar-kobar nak bagi kad pada semua orang, sekadar untuk mengucapkan Selamat Hari Raya.

Tapi lar nih...kad raya pun dah x pernah tengok. Zaman berubah, teknologi menguasai kehidupan kita. Rasanya perubahan nih nak x nak kita harus terima. Selain memudahkan, ia juga capaian yang membolehkan semua orang menerima mesej dengan lebih mudah dan cepat.

Kemudahan inilah nak ku gunakan sebagai medium untuk aku ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin. Mana-mana tersilap bahasa, terkasar tulisan dan pernyataan, mana2 yang tercuit hati...shout2 yang agak menyinggung perasaan...sebenarnya itu semua hanya gurauan...x terniat hati nak mencari musuh. Namun, kemaafan tetap dipinta dari semua semoga persahabatan kita di alam maya ini akan terus berkekalan.

Akhir kata, sebelum menjelmanya kedatangan Bulan Syawal lagi 5 hari ini, ku menyusun jari (walaupun x sampai) untuk memohon kemaafan dari semua.
Maaf Zahir dan Batin.

No comments:

Post a Comment