aSsAlAmMuAlAiKuM.....

aSsAlAmMuAlAiKuM.....

Followers

Tuesday, July 13, 2010

I Did It !!

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...


X sabaq2 nak buat n3...bru n3 pasal Family Day, dah sebok nk n3 pasal benda alah nih...
Apa benda alah nyer??
Sapa prasan...memang lar dia 'colourful eye...' apa tuh?? (ntah, aku pun x tau...!!)


oklah...prasan x? dulu pakai skirt lain...la ni tukaq plak skirt yg cun sket...
dulu skirt bunga-bunga...la ni skirt kotak-kotak...
dulu pakai skirt dari kertas jaa...la ni dah kaya sket tukaq la skirt dari kain...
idaklah senang koyak nnti...takut lak orang dok intai...bahaya2!!



hat nih pun pakat tukaq skirt gak...eh!! bukan tukaq skirt, dulu mmg 'bolen'...orang utara kata!!
ish2!!...teghuk betui la depa nih....sampai hati biaq aku 'bolen' lagu tuh...sian la kat aku ni haa...


Inilah skirt2 yang ku buat sat tadi...suka nya hati..habaq mai!! selama nih dok usha orang buat skirt nih...macam susah sangat...huhhh!!!! x sampai 2 jam...siap semuanya!!
Punyalah dok pikiaq...cam na nak buat benda alah nih?? ghasa2 mcm senang jar...memang lar senang, nak angkat keluaq mesin jait tu yang jadi susah ...



sapa berani habaq mai lah...jadi ka x jadi skirt aku nih??


p/s: hangpa jangan heran no...mmg lah benda nih senang membuatnya tp ku rasa inilah benda yg terpantas ku buat...tangan dok keras pun dah jadi lembut...!!


Ok...dah lah, nak tido...x dak lak teman, pakwe x blek malam nih...tido ngan anak2 lah jawabnyer..
Assalamualaikum...

6 comments:

  1. cantik, rajin betoi ayu ni.

    ReplyDelete
  2. salam k.ayu.
    wow..blh tempeh ker??shelf yg warna ivory tuh wid FA..brape?beli mana? cunlah

    ReplyDelete
  3. salam acik ala...thanks ya, bru coba2 jer tuh...

    ReplyDelete
  4. salam intan...alah, tgh rajin camni lah...cuba suruh masa tgh malas...malas dan malas ler jwb nyer..

    ReplyDelete
  5. slm chemp...wah, boleh..boleh..boleh nak ker? klu nk confirmkan yer...wr fa tu akk beli ngan Linda Little cottage..cntek kan?? rega akk x brape ingat la sbb beli ngan brg2 lain skli tp mmg x mhal lah ngan Linda nih...boleh nego lg..

    ReplyDelete