aSsAlAmMuAlAiKuM.....

aSsAlAmMuAlAiKuM.....

Followers

Sunday, August 22, 2010

My 2nd Blog..


Assalamualaikum wbt....

Alhamdulillah...tamat dah GA yang telah kuanjurkan dan pemenangnya pun dah diumumkan iaitu Kak Izam Awang dari Nilai, N9...orang dokek yo...x sangko kan!!

Rupanya, sembang punya sembang melalui sms, Kak Izam nih senior lg dari ku...nengokkan muka dier yang awet muda tuh...x sangka rupanya dia kakak ku..huhu!!

Anyway, tahniah ye kak...InsyaAllah nanti selepas Ayu balik dari JB, Ayu akan poskan hadiah GA tu pada akak. Oh ya, Kak Izam telah memilih doilies kaler pink checker untuk sebahagian dari hadiah yang dimenanginya...nnti Ayu buatkan yer...


Ok, berbalik kepada tajuk post nih..My 2nd Blog..alhamdulillah, sepanjang penglibatan dalam dunia blog ini, ku ingin cuba melebarkan sayap dengan memulakan perniagaan secara online. So, dengan adanya blog kedua itu....niat dihati untuk mencuba nasib berniaga barangan English melalui online ini. Dan alhamdulillah juga, blog tersebut telah pun di'create' petang tadi dengan bantuan anak dare sulungku dan sokongan oleh my beloved hubby...so, meh ler jengah ke blog kedua ku http://ayulittleshoppe.blogspot.com

Diharapkan, dengan wujudnya blog kedua ini dapat memeriahkan lagi dunia English Deco dikalangan kita yang meminatinya. Harapan seterusnya semoga kawan-kawan semua dapat memberi sokongan moral kepadaku dan lagi best kalau uolls semua turut bershopping di blog kedua ku nanti...okay!!

Do come visit to My 2nd Blog.....


Thanks For All Ur Support...

1 comment: